Vi älskar digital marknadsföring. Vi bygger kännedom, skapar trafik och genererar leads och konverteringar. Här är några exempel:

 

Kampanj för Scandlines och deras 60 avgångar per dag. Då gör det inget om du missar färjan…

 

Fin nominering för Sydvattens digitala kampanj.

 

 

Sydvattens digitala kampanj för att få folk att spara på vattnet. Film nummer ett av tre. Mediaval: fb, insta och Skånetrafikens digitala skärmar.

 

 

Behind the scenes, i busskur på Södervärn.

 

 

 

 

 

Film nummer två för Sydvatten. Varför hittar tonårstjejen bara vatten i kylen?

 

 

Behind the scenes, i lägenhet med sprutande rökmaskin.

 

 

Film nummer tre för Sydvatten. Varför vattnar den trevliga mannen och kvinnan i mörkret?

 

 

The_big_plan

Behind the scenes, med glatt gäng klockan halv 3 på morgonen.

 

 

 

Kampanj för Unidents digitala avtryck. Mediaval: Youtube, remarketing och displayannonsering – med hög konvertering som resultat.

 

 

 

Digital kampanj för Bärta. Utmaningen var att hitta nya målgrupper och testa andra digitala kanaler än tidigare. Slutsats: Att bygga varumärket Bärta via Youtube är ett säkert kort.

 

 

 

 

 

 

Varumärkesbyggande digital kampanj för Gigstep – som växer och växer.

 

Fin nominering för Gigsteps digitala kampanj.

 

 

 

 

 

Digital kampanj för Resursforum. Trots liten budget fick kampanjen enorm effekt.

 

 

 

Vipan i Lund fick digital kampanjhjälp inför skolvalet och öppet hus.