Rätt kompetens.

Hur intressant är det att serveras en fix och färdig arbetsgrupp som har satts samman efter tillgänglighet mer än efter kompetens? Eller att betala för overhead som inte direkt gynnar ditt uppdrag?

Inte speciellt. Och definitivt inte längre; tiderna har förändrats. Därför finns the big plan.

Här finns en kärna av kommunikatörer, kreatörer och marknadsförare. Vi har alla lång erfarenhet av svensk och internationell varumärkeskommunikation på stora, erkända byråer. Men vi driver nu the big plan för att vi är övertygade om att det finns ett enklare och effektivare sätt att arbeta med strategier, koncept och kreation.

Vi arbetar med integrerad marknadsföring – dvs alla media och kanaler – trycksaker, direktmarknadsföring, pr, olika typer av digitala kampanjer, webb, rörlig film och sociala kanaler. Vi ser till att budskapen hänger ihop och skapar synergier för största möjliga effekt.

Vi har ett brett kontaktnät av mediaplanerare, affärsutvecklare, film- och produktionsbolag, webbutvecklare, varumärkesstrateger, 3-d animatörer, pr-folk och experter på sociala kanaler. Vi optimerar arbetsgruppens kompetens för varje uppdrag. Antingen genom att vi handplockar specialister från vårt nätverk. Eller genom att vi dockar in i andra konstellationer. Allt är möjligt.

Det sparar pengar, speciellt när du redan har en klar bild av din stora plan. Framförallt blir det bättre kommunikation.
Välkommen.

Våra uppdragsgivare – gamla som nya:

Euroflorist, Stiftelsen Botildenborg, Bärta, Cancerkompisar, Gigstep, Ideon Open, If -förbundet, IKEA och INGKA Group, Kollo / ForsmanBodenfors, Lunds kommun, Minnenas arv, MKB, Region Skåne, Resursforum, Scandlines, Skånes Isseglarklubb, Stadsbruk, Sydvatten, Unident, Ystads kommun och Öresundsbron.