En salig blandning av gammalt och nytt. Affärstänket som resulterade i varumärkesstrategier, kreativa koncept, varumärkesidentiteter, webbsidor, säljmaterial och allsköns marknadsföringskampanjer. Tryckt och digitalt, i köpta, ägda och förtjänade kanaler. Summa summarum – allt det vi gör för att våra uppdragsgivare ska kunna utveckla sina verksamheter och affärer. Mycket nöje!
Ny varumärkesstrategi, kreativt koncept och varumärkesidentitet för Unident.
Unidents företagsfilm.
Butiksmaterial för Apoteket.
Höstkampanj för Triangeln köpcentrum. Outdoor.
Film för Triangelns digitala kanaler.
Julkampanj för Triangeln köpcentrum. Outdoor.
Julfilm för Triangelns digitala kanaler.
Företags- och presentationsfilm för Ideon Open.
Kan man göra ett vanligt tråkigt visitkort till en rejäl dörröppnare på företagsmingel? Fråga Ideon Open.
Digital kampanj för Vipan inför skolvalet. På Youtube har 65% av målgruppen sett 75%-100% av videon. 30.000 visningar med en genomsnittlig kostnad på 0,25 kr per visning. Och 1.000 klick in till hemsidan. Totally awesome!
Broposten – Öresundsbrons internmagasin som kommer ut 4 gånger per år.
Kampanjer för den nordiska marknaden. BtB och BtC, dvs både mot optiker och slutkonsument. Direktmarknadsföring, annonsering och aktiviteter för Zeiss digitala kanaler.
Ny kreativ kommunikation för Hungerprojektet för att attrahera nya investerare. Jordens bästa affärsidé helt enkelt.
En påse är bara en påse? Eller så gör man något kul av det hela. Ny grafisk profil och kommunikation för Malmö Outdoor & Sports.
Informationsmaterial för MKBs nyproduktioner i Malmö.
Kommunikation för MINEs arbetsplatsutbildningar. Sprudlar din arbetsplats av kulturella möten? Lyckas ni hitta nya kundgrupper? Eller styrs arbetet av vanetänkande och fördomar?
Profileringsarbete och införsäljningsmaterial till Resursforum, som är ett behandlings- och bemanningsföretag för socialt arbete.
Sveriges skönaste årsbok för Skånes isseglarklubb.