En salig blandning av gammalt och nytt. Affärstänket som resulterade i webbsidor, säljmaterial och allsköns marknadsföringskampanjer. Tryckt och digitalt, i köpta, ägda och förtjänade kanaler. Summa summarum – allt det vi gör för att våra uppdragsgivare ska kunna utveckla sina verksamheter och affärer. Mycket nöje!

Butiksmaterial för Apoteket. På uppdrag av Kollo / ForsmanBodenfors. Art Director: Susann Pieler. Copywriter: Cecilia Eklund.

 

 

 

 

Höstkampanj för Triangeln köpcentrum. Outdoor. Creative Direction på uppdrag av Chimney.

 

 

Film för Triangelns digitala kanaler.

 

Julkampanj för Triangeln köpcentrum. Outdoor. Creative Direction på uppdrag av Chimney.

 

 

Film för Triangelns digitala kanaler.

Utställningsmaterial till Skolmässan i Lund. Vi tog ett grepp på Vipan för att höja statusen både på skolan och på de yrkesinriktade utbildningarna.

 

Rörlig animering som tagits fram för att marknadsföra Vipan i digitala och sociala kanaler inför skolvalet. På Youtube har 65% av målgruppen sett 75%-100% av videon. 30.000 visningar med en genomsnittlig kostnad på 0,25 kr per visning. Och 1.000 klick in till hemsidan. Totally awesome!

 

Broposten – Öresundsbrons internmagasin som kommer ut 4 gånger per år.

 

 

 

Zeiss. Kampanjer för den nordiska marknaden. BtB och BtC, dvs både mot optiker och slutkonsument. Direktmarknadsföring, annonsering och aktiviteter för Zeiss digitala kanaler.

 

 

 

 

 

Hemsida för Cancerkompisar. Med en automatisk matchningsfunktion så att du som anhörig till en cancerdrabbad, kan komma i kontakt med och få stöd av, en annan anhörig i liknande situation.

 

Information till företag om vikten av att sponsra Cancerkompisar.

 

Ny kreativ kommunikation för Hungerprojektet för att attrahera nya investerare. Jordens bästa affärsidé helt enkelt.

 

Julkampanj bestående av annonser och flöde i Hungerprojektets sociala kanaler. Samlade in dubbelt så mycket medel som föregående år.

 

Annonsering i dagspress.

 

 

En påse är bara en påse? Eller så gör man något kul av det hela. Ny grafisk profil och kommunikation för Malmö Outdoor & Sports.

 

Medvind – magasinet som kommer ut 3 gånger per år till Nordens IF-förbunds medlemmar.

 

thebigplan_MKB1

Informationsmaterial för MKBs nyproduktioner i Malmö.

 

thebigplan_MKB2

Uppslag från MKB.

 

Kommunikation för MINEs arbetsplatsutbildningar. Sprudlar din arbetsplats av kulturella möten? Lyckas ni hitta nya kundgrupper? Eller styrs arbetet av vanetänkande och fördomar?

 

Sveriges skönaste årsbok för Skånes isseglarklubb.